Pitate se kako povećati promet na web stranici? Evo kako …
Pitate li marketinške stručnjake ili vlasnike web trgovina što bi najviše željeli, najvjerojatnije će vam svi odgovoriti: više kupaca ili veći promet na stranici. Promet na stranici vrlo je važan indikator koji vam može...
Google AdWords za početnike: Što morate znati prije nego ga počnete koristiti?
Google AdWords je Google alat za oglašavanje u kojem oglašivači licitiraju za određene ključne riječi kako bi se njihovi oglasi prikazali na što boljoj poziciji u Google tražilici. Još uvijek postoji puno skeptika koji...
[INTERVJU] Igor Pauletič: Digitalni marketing je više od PPC-a i brige za 3 objave...
S Igorom Pauletičem, direktorom tvrtke FrodX, sam uz kavu porazgovarala o lekcijama koje je podijelio na svojem predavanju u sklopu FrodX akademije. Razgovor nas je odveo do trendova u marketingu, novih prodajnih taktika, chat botova...
Proizvodi iz Kine, jeftiniji od 160 kn, neće više biti oprošteni od plaćanja poreza
Europska unija već je dva puta najavila da će prekinuti nelojalnu konkurenciju između dobavljača iz trećih država i dobavljača unutar EU. Nedugo je prihvaćeno novo uređenje koje, između ostalog, predviđa ukinuće opraštanja plaćanja poreza...
9 savjeta za dizajn landing stranice
Landing stranice su važan dio digitalnog marketinga i mogu doprinijeti svakoj firmi. Bez obzira na to želite li povećati svoju listu čitatelja ili povećati prodaju, landing stranice su odlične za „njegu“ novih stranki, educiranje...
CROSS-BORDER ECOMMERCE: Dobivanje europske oznake povjerenja može vam pomoći pri širenju u inozemstvo!
Nepovjerenje i visoke cijene prekogranične dostave još uvijek su ključna prepreka za potrošače i trgovce koji žele kupovati, tj. prodavati na internetu u EU. Europska unija je nedavno predstavila novu direktivu koja bi trebala...
Kako mjeriti rezultate digitalnog marketinga i ROI?
Kako donose na portalu Marketo email, društvene mreže i web stranice tri su glavna kanala za komunikaciju sa strankama. Bez obzira na to koriste li mobilne telefone ili stolna računala, većina stranki koristi jedan...
6 načina kako pridobiti vjernost kupaca
Pronalaženje kupaca i njihovo zadržavanje glavni je cilj ecommerce-a. Na tržištu je mnogo online trgovina i vi morate učiniti nešto kako bi se istaknuli. Programi vjernosti su jedna mogućnost, a u ovom članku možete...
[INTERVJU] Mobilne tehnologije, kupovine u inozemstvu i elektronske uplate 3 su ključna trenda u...
U Ljubljani se nedavno održala najveća regionalna konferencija s područja online trgovine, Ecommerce Day 2017. Na događaju su po prvi puta predstavljeni rezultati najvećeg istraživanja online kupovine u Sloveniji, Shopper's Mind 2017, koje je...
[INTERVJU] Digitalni marketing: što rade vodeći na internetu?
Slovenski portal Mladi poduzetnik objavio je intervju s dr. Jelenom Rašula, jednom od osnivačica brenda Shopper's Mind i voditeljicom digitalnog marketinga na Ceneje d.o.o., koja je govorila o ključnim marketinškim izazovima u sljedećim godinama. Sugovornica je, između...