Proizvodi iz Kine, jeftiniji od 160 kn, neće više biti oprošteni od plaćanja poreza
Europska unija već je dva puta najavila da će prekinuti nelojalnu konkurenciju između dobavljača iz trećih država i dobavljača unutar EU. Nedugo je prihvaćeno novo uređenje koje, između ostalog, predviđa ukinuće opraštanja plaćanja poreza...
Kako mjeriti rezultate digitalnog marketinga i ROI?
Kako donose na portalu Marketo email, društvene mreže i web stranice tri su glavna kanala za komunikaciju sa strankama. Bez obzira na to koriste li mobilne telefone ili stolna računala, većina stranki koristi jedan...
Prekogranična kupovina u Europi u 2018. godini
Prekogranična kupovina je vrlo popularna u Europi, ali postoje razlike od države do države. Prema rezultatima PayPal istraživanja, prekogranična online kupovina je popularnija u Irskoj, nego u Poljskoj u kojoj čak 62 % stanovništva...
4 načina kako povećati online prodaju proizvoda široke potrošnje (FMCG)
Online prodaja cvjeta, a FMCG još uvijek nekoliko zaostaje za ostalim kategorijama, ali nudi ogroman potencijal. U offline okruženju, uspješni FMCG trgovci imaju vrlo učinkovite marketinške strategije koje ubrzavaju proces kupovine i izbjegavaju frustracije...
[ISTRAŽIVANJE] Neuzaustavljiv rast ecommerca na zapadnoeuropskom tržištu
Procjenjuje se da će do 2022. godine ecommerce na zapadnoeuropskom tržištu zauzimati 13,9 % ukupne prodaje, a ako se iz projekcije izuzme kategorija FMCG proizvoda pretpostavlja se da će ecommerce zauzimati čak 20 %...
Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice?
Koliko dobro pretvarate posjetitelje vašeg web shopa u kupce? Znate li razloge zbog kojih vaši posjetitelji napune košaricu proizvodima u jednom trenutku, a koji trenutak kasnije odu kao da ih nikada nije ni bilo?...
9 savjeta za dizajn landing stranice
Landing stranice su važan dio digitalnog marketinga i mogu doprinijeti svakoj firmi. Bez obzira na to želite li povećati svoju listu čitatelja ili povećati prodaju, landing stranice su odlične za „njegu“ novih stranki, educiranje...
Na koje se starosne skupine potrošača trebate usredotočiti?
Ako se bavite web prodajom, vjerojatno već dobro znate da je za uspješno poslovanje ključno ispravno definiranje ciljnih skupina. Podaci istraživanja kupovnih navika Shopper's Mind 2016 pomoći će vam u planiranju poslovne strategije i...
Kako ćemo kupovati (online) 2025. godine?
Ako se bavite internet trgovinom zasigurno vas zanima što nas na tom području čeka u budućnosti. Kakav će biti omjer fizičke i online trgovine, kakav će utjecaj donijeti mobilne i nosive tehnologije, što će...
INFOGRAFIKA: Znate li koliki je utjecaj interneta na prodajne rezultate?
8 od 10 korisnika interneta u Hrvatskoj i Sloveniji se samostalno, putem interneta, informira o proizvodima i uslugama koje namjeravaju kupiti. Time smo uvršteni u sam prosjek EU. Jasno je da su potrošači prepoznali...