Počinje izletnička sezona – što će kupci nositi sa sobom?

Nedavno popuštanje mjera, a još više ono koje se očekuje od 1. ožujka potaknut će mnoge na kratka putovanja i izlete. Pred nama je sezona sunčanih dana i toplog proljetnog vremena koje će doprinijeti...

Zašto će potrošači uvijek kupovati proizvode poput prijenosnika, televizora i mobitela?

Proteklih su se tjedana na cijelom lancu vrijednosti dogodile tektonske promjene čiji će utjecaj na tok procesa kupovine biti primjetan još dugo u budućnost. S korona situacijom našli smo se u razdoblju velikih, čak...

Pripremite se za povećanje potražnje za građevinskim proizvodima!

Unutar kategorije Graditeljstvo, potrošači već traže proizvode poput elektromaterijala, ljepila, brtvila, pribora za bojanje, sanitarne keramike, stolarije pa sve do podnih i zidnih obloga. Mi ih uz pomoć Jeftinije.hr budno nadgledamo. Zato smo za sve vas koji...

Kada slika i zvuk najviše znače potrošačima?

Unatoč značajnoj neizvjesnosti kojom su sada izložena sva gospodarska predviđanja većina ih očekuje zaokret u roku od 2,3 mjeseca i početak ponovnog gospodarskog rasta u drugoj polovici 2020. Čini se da je u ovoj...

Kupci žele jedriti, trčati, kampirati – pomozite im da svoju opremu pronađu na vrijeme!

Ovoga puta za vas smo pripremili zaista sveobuhvatan članak koji nudi uvid u sezonske trendove za kategorije koje su u 2020. godini (u odnosu na 2019. godinu) zabilježile više od 100% rasta potražnje: nautika,...

Ledeno kraljevstvo doma – kada posežemo za zamrzivačima i klima uređajima?

Proteklih smo tjedana zadržavajući se uglavnom kod kuće  i poštujući ograničenje kretanja kao potrošači značajno promijenili svoje kupovno ponašanje. Prva reakcija izazvana cijelom situacijom oko COVID-19, primijećena u različitim dijelovima svijeta, bila je ubrzana...

Kampiranje i biciklizam – što ponuditi kupcima koji žele odmor u prirodi

I dok se razmišlja o novim, rigoroznijim mjerama u pojedinim dijelovima Hrvatske, sreća je da toplom i lijepom vremenu koje poziva na razne aktivnosti u prirodi ne moramo odolijevati. Obožavatelji bicikliranja već traže najbolje ponude...

Pripremite vruće ponude za sve koji se boje hladnoće

Sve više smo uvjereni kako je pravo razdoblje veće neizvjesnosti vezane uz budućnost ecommerca za nama. Kupovne navike i obrasce sada primjećujemo u izmijenjenim oblicima, prilagođenim novoj realnosti. Tržište se iznimno brzo prilagođava potrebama...

Kupci će prirodu promatrati i kroz objektive

Pozornost potrošača se proteklih mjeseci usmjerila na proizvode koji omogućuju kvalitetnije provođenje vremena. Veći se broj ljudi, od onog kojeg smo mogli pretpostaviti, odlučio posvetiti kvaliteti života, brizi za zdravlje i pozitivnoj interakciji s...

Mogu li gameri iznenaditi web trgovce?

Višak slobodnog vremena proteklih mjeseci potrošači su odlučili provesti na različite načine. Neki su u prestanku uobičajenih aktivnosti i promjeni obrazaca ponašanja, uključujući i onih vezanih za kupnju, vidjeli izvrsnu priliku za osoban rast...

ZADNJE OBJAVE