Ankete su pokazale – online trgovine napreduju u podatkovnom gospodarstvu
Digitalni podaci ključan su izvor za ekonomski rast, kompetitivnost, inovacije, stvaranje novih radnih mjesta i općeniti napredak društva. Najvažnije od svega, vrijednost podataka raste. Ovom anketom je The European eCommerce & Omni-Schannel Trade Association...
Koliko vremena treba kupcu od posjete web trgovini do krajnjeg koraka online kupnje?
Prilikom online kupovine, rijetko se dogodi da kupac odmah nakon pronalaska željenog proizvoda obavi kupovinu. Od prve posjete web trgovini do krajnjeg koraka kupnje prođe neko vrijeme i, prema rezultatima najnovijih istraživanja, vremenski odmak...
[INTERVJU] Darko Dujić: Potrošači su postali informirani i razboriti
Mag. Darko Dujić, izvršni direktor grupacije Ceneje
Kako se internet kupac ponaša danas, a kako prije 20 godina?
Prije nastanka web trgovina imali smo relativno ograničen pristup informacijama kojima su na jedan ili drugi način upravljali...
Online metode plaćanja u Europi
Zanima li vas koje su omiljene i najčešće korištene metode online plaćanja u Europi? Pitali ste se koje načine plaćanja ponuditi da biste zadovoljili većinu kupaca? Teško je dati jedinstven odgovor, jer je svaka...
Gibajmo se, idemo vani – potrošači već traže svu potrebnu opremu!
Počela je sezona za sve koji obožavaju druženja na otvorenom i boravak u prirodi! Biciklisti i obožavatelji aktivnosti u prirodi već su u potrazi za najboljim ponudama. Prvi u online redu su biciklisti, a...
Potražnja za školskim priborom u svakom će trenutku početi strelovito rasti!
U kratkom roku će, u skladu s godišnjim trendom kupovnog ponašanja potrošača, potražnja za školskim priborom početi rasti. Stoga smo vam na , najvećoj platformi za online kupovinu u regiji, pripremili prognozu kupovnog ponašanja...
Moda ne brine za vrijeme!
Online prodaja odjeće i obuće prošle je godine unatoč pandemiji dobila dodatni zamah. Podaci iz prethodnih godina predvidjeli su trend sve većeg prijelaza kupaca u svijet interneta i online kupovine, ali su ekstremni vanjski...
Zašto će potrošači uvijek kupovati proizvode poput prijenosnika, televizora i mobitela?
Proteklih su se tjedana na cijelom lancu vrijednosti dogodile tektonske promjene čiji će utjecaj na tok procesa kupovine biti primjetan još dugo u budućnost. S korona situacijom našli smo se u razdoblju velikih, čak...
Mogu li vas kupci pronaći? Iskoristite lokalni marketing
Internet ubrzava povezivanje geografski udaljene organizacije i omogućuje poslovanje preko granica pojedinih država. Internet može koristiti i lokalno usmjerenim tvrtkama, a ne samo globalnim. Kako?
Zamislite da vam pukne cijev u kupaonici. Vjerojatno ćete pomoću pametnog telefona...
Kupci žele jedriti, trčati, kampirati – pomozite im da svoju opremu pronađu na vrijeme!
Ovoga puta za vas smo pripremili zaista sveobuhvatan članak koji nudi uvid u sezonske trendove za kategorije koje su u 2020. godini (u odnosu na 2019. godinu) zabilježile više od 100% rasta potražnje: nautika,...