Web trgovci i oglašivači, ne zaboravite na potrošače starije od 45 godina!
U planiranju oglašavanja i prodajnih aktivnosti često zaboravljamo na demografsku skupinu potrošača iznad 45 godina, koja također značajno utječe na različite sektore. Nazivamo ih digitalnim imigrantima koji su odrastali bez interneta, ali su zbog praktičnosti brzo...
Zašto će potrošači uvijek kupovati proizvode poput prijenosnika, televizora i mobitela?
Proteklih su se tjedana na cijelom lancu vrijednosti dogodile tektonske promjene čiji će utjecaj na tok procesa kupovine biti primjetan još dugo u budućnost. S korona situacijom našli smo se u razdoblju velikih, čak...
INFOGRAFIKA: Koji oblici promocije su najučinkovitiji u povećanju prodaje?
Kao trgovce, sigurno vas zanima kako različiti oblici poticanja prodaje, poput oglašavanja, PR sadržaja, direktnog marketinga i promocije na mjestu prodaje, utječu na odluke o kupovini (online) kupaca. Odgovore nudi istraživanje Shopper's Mind –...
Kako da vaš uvodni email bude još bolji?
E-mail marketing je učinkovit način za komuniciranje sa strankama, održavanje dobrih odnosa i obavještavanje o novostima. Ako želite ostaviti dobar prvi dojam, pažljivo pripremite uvodni e-mail – prvu elektronsku poruku koju šaljete svojim čitateljima koji...
DOKAZANO: Generacije X, Y i Z se uvelike razlikuju prema kupovnim navikama!
Nedavno Shopper's Mind 2016 istraživanje koje je u studenom prošle godine provedeno na 5.352 slovenskih korisnika interneta otkrilo je zanimljive razlike u kupovnom ponašanju različitih generacija slovenskih potrošača – pripadnika tzv. baby boom generacije...
Kategorija pametnih satova i mjerača i dalje drži ogromno zanimanje potrošača
Mala prijenosna računala koja praktično nosimo na našim zapešćima svojevrsna su nadogradnja pametnih telefona. Činjenica je da osim jednostavnog pristupa aplikacijama, puštanja glazbe, navigacije ili beskontaktnog plaćanja nude još mnoštvo zanimljivih i praktičnih funkcija...
Google AdWords za početnike: Što morate znati prije nego ga počnete koristiti?
Google AdWords je Google alat za oglašavanje u kojem oglašivači licitiraju za određene ključne riječi kako bi se njihovi oglasi prikazali na što boljoj poziciji u Google tražilici. Još uvijek postoji puno skeptika koji...
Natrag u školu! – jedna od najvažnijih sezona u djelatnosti trgovine
Tik pred vrhuncem potražnje školskog pribora pripremili smo pregled kupovnog ponašanja hrvatskih potrošača i zaključke usporedili s analizom američkog tržišta koje je objavio portal Hubspot. U nastavku provjerite neke od ključnih podataka kojima morate...
[GO DIGITAL] Darko Dujić: 5 smjernica kako se nositi s digitalnom transformacijom
14. veljače na prvom seminaru iz ciklusa Go Digital održalo se predavanje Digitalna realnost i trendovi Google na kojem su se predstavili mag. Darko Dujić iz Ceneje i 3 Google stručnjaka: Tina Radojkovič, Lenart Celar i Metka Svetlin.
Desetljeće promjena i...
[INTERVJU] Mobilne tehnologije, kupovine u inozemstvu i elektronske uplate 3 su ključna trenda u...
U Ljubljani se nedavno održala najveća regionalna konferencija s područja online trgovine, Ecommerce Day 2017. Na događaju su po prvi puta predstavljeni rezultati najvećeg istraživanja online kupovine u Sloveniji, Shopper's Mind 2017, koje je...