Zašto će potrošači uvijek kupovati proizvode poput prijenosnika, televizora i mobitela?

Proteklih su se tjedana na cijelom lancu vrijednosti dogodile tektonske promjene čiji će utjecaj na tok procesa kupovine biti primjetan još dugo u budućnost. S korona situacijom našli smo se u razdoblju velikih, čak...
hrvatski-vs-slovenski-web-kupci-2016

Provjerite po čemu su hrvatski web kupci drugačiji od slovenskih!

Istraživanje Shopper's Mind, kojeg partnerski provode grupacija Ceneje i istraživačka agencija Valicon, ove je godine od siječnja do ožujka, na uzorku od 4,436 hrvatskih online potrošača, proučavalo najnovije trendove u njihovim posljednjim kupovinama. Prisutni ste...

Kategorija koja je doživjela prijevremenu potražnju

U razdoblju između ožujka i srpnja ove godine, zbog promijenjene stvarnosti kupovine, imali smo priliku primijetiti zanimljiva kretanja potražnje u specifičnim segmentima i kategorijama na Jeftinije.hr. Detaljno poznavanje trendova koji se iznimno brzo prilagođavaju...
lokalno-pretraživanje

Mogu li vas kupci pronaći? Iskoristite lokalni marketing

Internet ubrzava povezivanje geografski udaljene organizacije i omogućuje poslovanje preko granica pojedinih država. Internet može koristiti i lokalno usmjerenim tvrtkama, a ne samo globalnim. Kako? Zamislite da vam pukne cijev u kupaonici. Vjerojatno ćete pomoću pametnog telefona...

Na što trebate paziti kako bi vaša web trgovina (p)ostala profitabilna

Razvoj novih ecommerce rješenja, povećanje broja online kupovina kao i povećanje prelaska broja ljudi iz tradicionalnih u online kupce, obećavajući su znakovi za one koji se žele okušati u web trgovini. Ecommerce nudi izvrsne...
5_načina_kako_povecati_prodaju

5 trikova kako povećati prodaju

Marketing i prodaja vrlo su povezani s ljudskom psihologijom, te vrlo jednostavno možete upotrijebiti nekoliko osnovnih trikova koji će uvjeriti ljude da kupe upravo u vašoj web trgovini. U nastavku pročitajte 5 načina koji...

Kampiranje i biciklizam – što ponuditi kupcima koji žele odmor u prirodi

I dok se razmišlja o novim, rigoroznijim mjerama u pojedinim dijelovima Hrvatske, sreća je da toplom i lijepom vremenu koje poziva na razne aktivnosti u prirodi ne moramo odolijevati. Obožavatelji bicikliranja već traže najbolje ponude...
certified-shop

CROSS-BORDER ECOMMERCE: Dobivanje europske oznake povjerenja može vam pomoći pri širenju u inozemstvo!

Nepovjerenje i visoke cijene prekogranične dostave još uvijek su ključna prepreka za potrošače i trgovce koji žele kupovati, tj. prodavati na internetu u EU. Europska unija je nedavno predstavila novu direktivu koja bi trebala...
europsko vijece

Nova EU pravila o prekograničnoj prodaji digitalnih usluga i sadržaja! Koje promjene donose?

Europsko vijeće prihvatilo je nacrt direktive kojom će se uspostaviti još veća sigurnost potrošača u EU prilikom prekograničnih kupovina digitalnog sadržaja i usluga te istovremeno stvoriti ugodnije poslovno okružje malim i srednje velikim poduzećima...

Na koje se starosne skupine potrošača trebate usredotočiti?

Ako se bavite web prodajom, vjerojatno već dobro znate da je za uspješno poslovanje ključno ispravno definiranje ciljnih skupina. Podaci istraživanja kupovnih navika Shopper's Mind 2016 pomoći će vam u planiranju poslovne strategije i...

ZADNJE OBJAVE