FMCG

4 načina kako povećati online prodaju proizvoda široke potrošnje (FMCG)

Online prodaja cvjeta, a FMCG još uvijek nekoliko zaostaje za ostalim kategorijama, ali nudi ogroman potencijal. U offline okruženju, uspješni FMCG trgovci imaju vrlo učinkovite marketinške strategije koje ubrzavaju proces kupovine i izbjegavaju frustracije...
Rast ecommerce EU

[ISTRAŽIVANJE] Neuzaustavljiv rast ecommerca na zapadnoeuropskom tržištu

Procjenjuje se da će do 2022. godine ecommerce na zapadnoeuropskom tržištu zauzimati 13,9 % ukupne prodaje, a ako se iz projekcije izuzme kategorija FMCG proizvoda pretpostavlja se da će ecommerce zauzimati čak 20 %...
sMind-sto-kupuju-online-kupci-kod-konkurencije

Znate li što potrošači kupuju i što vi nemate?

Izvanredan razvoj i prodor korisničke tehnologije te interneta prouzrokovao je temeljne promjene u suvremenom poslovnom svijetu. Za odgovarajuće praćenje novih trendova treba vam pravo znanje! U grupaciji Ceneje d.o.o. detaljno proučavamo potrošačke navike već...

Kako će se u ovoj godini mijenjati navike potrošača?

Novo istraživanje međunarodne organizacije Pricewaterhousecoopers (PwC) o kupovnim navikama u 2016., otkriva 5 važnih trendova s kojima se moraju upoznati svi koji se bave trgovinom bilo u online ili fizičkim kanalima: 1. Rast učestalosti online...
Darko Dujič: Potrošač je postao informiran i razborit

[INTERVJU] Darko Dujić: Potrošači su postali informirani i razboriti

Mag. Darko Dujić, izvršni direktor grupacije Ceneje Kako se internet kupac ponaša danas, a kako prije 20 godina? Prije nastanka web trgovina imali smo relativno ograničen pristup informacijama kojima su na jedan ili drugi način upravljali...
Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice

Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice?

Koliko dobro pretvarate posjetitelje vašeg web shopa u kupce? Znate li razloge zbog kojih vaši posjetitelji napune košaricu proizvodima u jednom trenutku, a koji trenutak kasnije odu kao da ih nikada nije ni bilo?...

9 savjeta za dizajn landing stranice

Landing stranice su važan dio digitalnog marketinga i mogu doprinijeti svakoj firmi. Bez obzira na to želite li povećati svoju listu čitatelja ili povećati prodaju, landing stranice su odlične za „njegu“ novih stranki, educiranje...

Na koje se starosne skupine potrošača trebate usredotočiti?

Ako se bavite web prodajom, vjerojatno već dobro znate da je za uspješno poslovanje ključno ispravno definiranje ciljnih skupina. Podaci istraživanja kupovnih navika Shopper's Mind 2016 pomoći će vam u planiranju poslovne strategije i...
budućnost ecommerca

Kako ćemo kupovati (online) 2025. godine?

Ako se bavite internet trgovinom zasigurno vas zanima što nas na tom području čeka u budućnosti. Kakav će biti omjer fizičke i online trgovine, kakav će utjecaj donijeti mobilne i nosive tehnologije, što će...
Znate-li-kako-vam-internet-moze-poboljsati-prodaju

INFOGRAFIKA: Znate li koliki je utjecaj interneta na prodajne rezultate?

8 od 10 korisnika interneta u Hrvatskoj i Sloveniji se samostalno, putem interneta, informira o proizvodima i uslugama koje namjeravaju kupiti. Time smo uvršteni u sam prosjek EU. Jasno je da su potrošači prepoznali...

ZADNJE OBJAVE