Znate li koji oglašivački kanali najznačajnije utječu na online odluke o kupovini?

Nedavno smo u jednom od članaka na portalu sMind objavili rezultate istraživanja Shopper's Mind – sMind koji nam otkrivaju kako različiti poticaji (oglašavanje, PR sadržaj, … ) utječu na odluke o kupovini online kupaca. Sada smo...

5 razloga zašto morate imati mobilnu verziju web trgovine

Razvoj mobilnih tehnologija značajno mijenja ponašanje potrošača. Prema prošlogodišnjim podacima DZS-a, broj kućanstava koji koristi pristup internetu putem širokopojasnih mobilnih mreža porastao je sa 31 % na 38 % i to uglavnom zahvaljujući sve...

6 razloga zašto vaše marketinške kampanje nisu uspješne

Svi vi koji se bavite digitalnim marketingom dobro znate da izvedba marketinških kampanja nije jednostavan proces. Iako vladate pojedinim elementima lako može doći do pogrešaka pri povezivanju u jedinstvenu kampanju. Posljedično, rezultati ne dostižu zadane...

Kako mjerite ROI kampanja na društvenim mrežama?

Alat Google Analytics (GA) prati podatke na našim internetskim stranicama te nam omogućuje analizu učinkovitosti oglašivačkih kampanja. Analiza AdWords kampanja može biti brza i učinkovita, a u Google Analyticsu imamo prikazane troškove i druge podatke...
8 koraka u oblikovanju uspjesnih infografika

8 koraka u oblikovanju uspješnih infografika

Infografike ili vizualizacije podataka postale su uobičajene na web portalima, blogovima, u trgovinama i časopisima jer predstavljaju način otkrivanja informacija skrivenih u slojevima podataka.  Vizualnim predstavljanjima podataka uspješno nadograđujemo komunikacijsku strategiju, marketinški i prodajni...
Znate li koliko konkurenata u vasem sektoru vec prodaje na internetu

Znate li koliko konkurenta u vašoj branši već prodaje na internetu?

Broj trgovina koje kao jedan od prodajnih kanala koriste internet brzo raste, ali ipak postoje velike razlike kada promatramo prema pojedinim sektorima i veličini tvrtke. Provjerite kako se na tržišne promjene odaziva vaša konkurencija...
https-protokol

Gubite li promet sa HTTPS web stranica?

Sve je više internet portala i web trgovina u posljednje vrijeme suočeno sa gubitkom praćenja posjeta i konverzija mjerenih u Google Analyticsu. Usklici poput “ŠTO SE DOGAĐA?”, “GDJE NAM JE NESTAO PROMET?” I “ŠTO JE S...
Naucite-se-upotrebljavati-UTM-parametre

Imate 10 minuta vremena? Naučite koristiti UTM parametre!

Oglašavate se na webu? Kako detaljno mjeriti uspjeh online oglasnih kampanja? Ako ste u tome stručnjaci, zasigurno znate koliko vas prosječno košta konverzija sa pojedinog izvora, a vjerojatno poznajete i UTM parametre. Ako vam koncept UTM-a...

3 najčešće pogreške kod upotrebe UTM parametara

Najčešće pogreške s kojima smo se suočili u praksi su upotreba neprimjerenih znakova u UTM parametru, dodavanje parametara kada to nije potrebno i nerazumijevanje sintakse. 1. Upotreba neprimjerenih znakova URL mora s UTM-om činiti neprekinut niz...

ZADNJE OBJAVE