Povećajte CTR AdWords oglasa dinamičkim prikazom cijena!

Često mi se dogodi da na Google-u primijetim oglas s cijenom proizvoda, kliknem na njega i otkrijem da je cijena na web stranici potpuno drugačija. Osim što zbog takvog oglasa imamo priliku skočiti u...

7 trikova za uspješnije email kampanje, ali oprezno s njima!

Što napraviti ako nikako ne možete oživjeti svoje "mrtve baze" pretplatnika na e-novosti? Vrijedi jednako i za poslovne partnere ili cijelu internu email komunikaciju >> kako postići da zaista otvore vaše poruke? Neću govoriti o...
online-rast-modne-industrije

Modna industrija – najbrže rastući ecommerce sektor

Početkom ove godine, Ecommerce Foundation javnosti je prezentirala zanimljive podatke ecommerce benchmark istraživanja provedenog na uzorku 1068 kompanija. Usredotočit ćemo se na online stopu rasta (ukupan broj online narudžbi upućen vašoj tvrtki podijeljen s...

Naučite oblikovati infografike u 5 koraka!

Nedavno sam za portal Shopper's Mind pripremila pregled 8 ključnih elemenata uspješnih infografika, a u ovom članku pokazat ću vam kako u samo 5 koraka možete naučiti oblikovati vlastite infografike koje vam na vizualno...

5 trikova za mjerenje direktnog učinka marketinških kampanja

Imate web trgovinu ili neki drugi oblik online poslovanja i izbjegavate oglašavanje bannerima ili offline promociju jer se bojite da neće biti zadovoljavajućeg učinka? Vjerojatno vas muči mjerljivost kampanja, a samim time i...

Ne pretpostavljajte. Testirajte!

Kada bi postojao univerzalan koncept prema kojem bi vaša web stranica uspješno ispunjavala postavljene ciljeve, sva poduzeća bi imala izvrsne stranice. Realnost je pak, da se ponašanje korisnika različitih industrija razlikuje. Na primjer, posjetitelji...
Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice

Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice?

Koliko dobro pretvarate posjetitelje vašeg web shopa u kupce? Znate li razloge zbog kojih vaši posjetitelji napune košaricu proizvodima u jednom trenutku, a koji trenutak kasnije odu kao da ih nikada nije ni bilo?...

Znate li koji oglašivački kanali najznačajnije utječu na online odluke o kupovini?

Nedavno smo u jednom od članaka na portalu sMind objavili rezultate istraživanja Shopper's Mind – sMind koji nam otkrivaju kako različiti poticaji (oglašavanje, PR sadržaj, … ) utječu na odluke o kupovini online kupaca. Sada smo...

5 razloga zašto morate imati mobilnu verziju web trgovine

Razvoj mobilnih tehnologija značajno mijenja ponašanje potrošača. Prema prošlogodišnjim podacima DZS-a, broj kućanstava koji koristi pristup internetu putem širokopojasnih mobilnih mreža porastao je sa 31 % na 38 % i to uglavnom zahvaljujući sve...

6 razloga zašto vaše marketinške kampanje nisu uspješne

Svi vi koji se bavite digitalnim marketingom dobro znate da izvedba marketinških kampanja nije jednostavan proces. Iako vladate pojedinim elementima lako može doći do pogrešaka pri povezivanju u jedinstvenu kampanju. Posljedično, rezultati ne dostižu zadane...

ZADNJE OBJAVE