Uoči kupovine istražujemo na računalima i pametnim telefonima

Podaci istraživanja Shopper's Mind – sMind pokazali su da suvremeni hrvatski potrošači sve pametnije kupuju te u procesu istraživanja i pronalaska relevantnih informacija uoči kupovine, koriste više različitih uređaja. Pod različite uređaje ubrajamo računalo, tablet,...
demistifikacija_cijene

REPORTAŽA S OMGcommerce: Demistifikacija cijene u e-commerceu

Na OMGcommerce konferenciji koja se održala 1. i 2. lipnja u organizaciji Netokracije, mag. Darko Dujić je u predavanju "Gola cijena" razbio mitove o ulozi cijena u e-commerceu te ponudio nekoliko ključnih savjeta za...
Znate-li-kako-vam-internet-moze-poboljsati-prodaju

INFOGRAFIKA: Znate li koliki je utjecaj interneta na prodajne rezultate?

8 od 10 korisnika interneta u Hrvatskoj i Sloveniji se samostalno, putem interneta, informira o proizvodima i uslugama koje namjeravaju kupiti. Time smo uvršteni u sam prosjek EU. Jasno je da su potrošači prepoznali...
European Union Law Eu Parliament

Prijedlog novog e-commerce zakonodavstva: EU zaboravlja na zaštitu trgovaca!

Europska komisija je 25. svibnja objavila prijedlog novog e-commerce zakonodavstva koji bi, prema njihovom uvjerenju, pomogao potrošačima i trgovcima iskoristiti potpuni potencijal jedinstvenog digitalnog tržišta u EU. Tim su se prijedlogom obistinili strahovi web...

DOKAZANO: Oznake povjerenja znatno utječu na broj napuštenih košarica

Povjerenje je bez sumnje jedan od najvažnijih faktora na temelju kojeg se potencijalni web kupac odlučuje za kupovinu, odnosno na temelju kojeg se predomišlja o procesu kupovine. Potrošači kupuju kod trgovaca kojima vjeruju, a...
Darko Dujič: Potrošač je postao informiran i razborit

Dobrodošli na Shopper’s Mind – sMind!

sMind popunjava rupe u znanju koje nas dijeli od uspješne budućnosti! Poslovanje se u proteklih deset godina nedvojbeno promijenilo znatno više nego u posljednjih sto godina. Izvanredan razvoj i prodor korisničke tehnologije i interneta prouzrokovao...
sMind-Interview-Dujic-Netokracija

Darko Dujić: Web trgovci usredotočeni samo na cijenu teško će konkurirati

Portalu Netokracija.com nedavno je intervju dao mag. Darko Dujić, izvršni direktor grupacije Ceneje d.o.o., dinamične tvrtke koja upravlja najvećim internetskim portalima za usporednu kupovinu u regiji, ceneje.si, jeftinije.hr, idealno.rs i idealno.ba. U nastavku pročitajte nekoliko zanimljivih isječaka...
hoce_lli_fb_pojednostaviti_proces_kupovine_jelena_darko-696x427

Hoće li Facebook revolucionarno pojednostaviti proces kupovine?

Facebook je nedavno, na svojoj F8 konferenciji, predstavio automatizirane programe, takozvane botove koji omogućuju kupovinu direktno iz Messengera. Korisnici odsada mogu unutar Messenger platforme jednostavno napisati koji proizvode traže, a bot će umjesto njih...
Darko Dujič: Potrošač je postao informiran i razborit

[INTERVJU] Darko Dujić: Potrošači su postali informirani i razboriti

Mag. Darko Dujić, izvršni direktor grupacije Ceneje Kako se internet kupac ponaša danas, a kako prije 20 godina? Prije nastanka web trgovina imali smo relativno ograničen pristup informacijama kojima su na jedan ili drugi način upravljali...
Stefan Jørgensen: Internacionalizacija karakterizira online tržište_670

Stefan Jørgensen: Internacionalizacija karakterizira online tržište

Što opažate kod globalnih trendova na području e-trgovine? Mogu li se očekivati zanimljivi obrati? U posljednje je vrijeme vrlo važan trend internacionalizacija i to iz perspektive svih e-commerce igrača. Lijepo ide ruku pod ruku s...

ZADNJE OBJAVE