Zašto se svaki web trgovac mora pripremiti za Black Friday i Cyber Monday?

Black Friday je među potrošačima u SAD-u, a zadnje dvije godine i u Europi, poznat po nevjerojatnim sniženjima i mogućnostima uštede. Slijedi ga Cyber Monday s pojedinim online pogodnostima, a oba dana su svojevrstan uvod...

Novo istraživanje otkriva jednostavan način za povećanje povjerenja vaših kupaca

Nedavno smo na portalu Shopper's Mind – sMind objavili rezultate novog istraživanja instituta Baymard koji su pokazali da je kod online kupovine ključan osjećaj sigurnosti kojeg potrošač dobiva pretražujući web stranice trgovca. U ovom...
internacionalizacija_poslovanja

Razmišljate o širenju poslovanja u Sloveniju, Srbiju ili BiH?

Rast poslovanja možete postići na nekoliko načina; jedan od njih je da razmislite o internacionalizaciji svog poslovanja i prisutnosti na stranim tržištima. »Web trgovci će u budućnosti morati biti spremni premostiti barijere kao što su dostava i...

Kako potaknuti posjetitelje web trgovine da kupuju sada, a ne kasnije

Koliko puta ste šetali fizičkom trgovinom i na pitanje prodavačice odgovorili sa „Ma, hvala... samo malo gledam“? Isto tako, divno je kad imate mnogo posjetitelja na webu koji pregledavaju vašu ponudu, ali još je bolje...

[VRUĆE] Facebook krivo obračunavao metrike video objava

Među onima ste koji marljivo koriste prednost video objava i video oglašavanja na Facebooku? Onda morate znati da je web gigant nedavno objavio službenu ispriku radi pogrešnog prikaza metrika za tu vrstu oglašavanja. »We sincerely...

Google je ograničio pristup Keyword Planneru! Što to znači za vas?

Alat za planiranje ključnih riječi Google Keyword Planner je, između ostalih alata koje Google predstavlja na svom portalu, jedan od najvažnijih alata za istraživanje web pretraživanja. Korisniku omogućuje pristup statističkim podacima, uvid u prijedloge...

2 ključna pitanja koja si mora postaviti svaki trgovac

Uspješno ste otvorili (web) trgovinu. Imate odličan izbor ponuda i cijena koje su uglavnom konkurentne ostalim trgovcima. Aktivni ste na društvenim mrežama, vrijedno odgovarate na pitanja na Facebooku i ažurni ste u obradi i...

Gdje nastaju digitalci?

Shopper's Mind – sMind (grupacija Ceneje) prvo je poduzeće u Hrvatskoj i Sloveniji u kojem su svi zaposlenici i vanjski suradnici u tri države položili ispit Googleove Digitalne garaže i time potvrdili aktualna znanja s...

Web trgovci u Hrvatskoj i Sloveniji prijavljuju se za certifikaciju svoje trgovine – jeste...

Želite kupcima jasno poručiti da ste trgovac vrijedan povjerenja? Znate kakva su iskrena mišljenja vaših kupaca? Sigurni ste da poslujete u skladu s nacionalnim i EU standardima? Na sva ta pitanja odgovara CERTIFIED SHOP, unaprijeđena oznaka...
pokemon

Kako zaraditi s Pokemonima?

Igru Pokemon Go razvila je tvrtka Niantic koja je istovremenom upotrebom GPS tehnologije i video kamere ugrađene u pametnim telefonima omogućila igračima da u proširenoj stvarnosti (eng. Augmented reality) krenu u lov na Pokemone. I...

ZADNJE OBJAVE