Darko Dujič: Potrošač je postao informiran i razborit

Dobrodošli na Shopper’s Mind – sMind!

sMind popunjava rupe u znanju koje nas dijeli od uspješne budućnosti! Poslovanje se u proteklih deset godina nedvojbeno promijenilo znatno više nego u posljednjih sto godina. Izvanredan razvoj i prodor korisničke tehnologije i interneta prouzrokovao...
sMind-Interview-Dujic-Netokracija

Darko Dujić: Web trgovci usredotočeni samo na cijenu teško će konkurirati

Portalu Netokracija.com nedavno je intervju dao mag. Darko Dujić, izvršni direktor grupacije Ceneje d.o.o., dinamične tvrtke koja upravlja najvećim internetskim portalima za usporednu kupovinu u regiji, ceneje.si, jeftinije.hr, idealno.rs i idealno.ba. U nastavku pročitajte nekoliko zanimljivih isječaka...
hoce_lli_fb_pojednostaviti_proces_kupovine_jelena_darko-696x427

Hoće li Facebook revolucionarno pojednostaviti proces kupovine?

Facebook je nedavno, na svojoj F8 konferenciji, predstavio automatizirane programe, takozvane botove koji omogućuju kupovinu direktno iz Messengera. Korisnici odsada mogu unutar Messenger platforme jednostavno napisati koji proizvode traže, a bot će umjesto njih...
Darko Dujič: Potrošač je postao informiran i razborit

[INTERVJU] Darko Dujić: Potrošači su postali informirani i razboriti

Mag. Darko Dujić, izvršni direktor grupacije Ceneje Kako se internet kupac ponaša danas, a kako prije 20 godina? Prije nastanka web trgovina imali smo relativno ograničen pristup informacijama kojima su na jedan ili drugi način upravljali...
Stefan Jørgensen: Internacionalizacija karakterizira online tržište_670

Stefan Jørgensen: Internacionalizacija karakterizira online tržište

Što opažate kod globalnih trendova na području e-trgovine? Mogu li se očekivati zanimljivi obrati? U posljednje je vrijeme vrlo važan trend internacionalizacija i to iz perspektive svih e-commerce igrača. Lijepo ide ruku pod ruku s...

ZADNJE OBJAVE