Osigurajte zabavno iskustvo kupovine u vašoj web trgovini – gamifikacijom!

Znate li kako na jednostavan i zabavan način potaknuti vaše kupce da redovito posjećuju vašu web trgovinu? Želite povećati učinkovitost marketinških kampanja, »engagement«korisnika i time unaprijediti poslovanje? Rješenje se možda skriva u gamifikaciji –...

Prijeti li web trgovcima eskalacija sporova s potrošačima iz inozemstva?

Podaci Europske komisije pokazuju kako se tijekom 2014. godine čak 15% potrošača odlučilo na web kupovinu kod inozemnog trgovca. Unatoč činjenici da web trgovina u cjelini brzo raste, kod prekogranične online kupovine potrošači i...

[STRUČNJACI SAVJETUJU] Potrošači će zahtijevati još brži pristup informacijama!

U svibnju smo na portalu Shopper's Mind – sMind objavili infografiku o online kanalima koje hrvatski potrošači koriste prikupljajući informacije u procesu kupovine. Otkrili smo da se uoči kupovine na internetu samostalno informira 88%...

Uoči kupovine istražujemo na računalima i pametnim telefonima

Podaci istraživanja Shopper's Mind – sMind pokazali su da suvremeni hrvatski potrošači sve pametnije kupuju te u procesu istraživanja i pronalaska relevantnih informacija uoči kupovine, koriste više različitih uređaja. Pod različite uređaje ubrajamo računalo, tablet,...
demistifikacija_cijene

REPORTAŽA S OMGcommerce: Demistifikacija cijene u e-commerceu

Na OMGcommerce konferenciji koja se održala 1. i 2. lipnja u organizaciji Netokracije, mag. Darko Dujić je u predavanju "Gola cijena" razbio mitove o ulozi cijena u e-commerceu te ponudio nekoliko ključnih savjeta za...
Znate-li-kako-vam-internet-moze-poboljsati-prodaju

INFOGRAFIKA: Znate li koliki je utjecaj interneta na prodajne rezultate?

8 od 10 korisnika interneta u Hrvatskoj i Sloveniji se samostalno, putem interneta, informira o proizvodima i uslugama koje namjeravaju kupiti. Time smo uvršteni u sam prosjek EU. Jasno je da su potrošači prepoznali...
European Union Law Eu Parliament

Prijedlog novog e-commerce zakonodavstva: EU zaboravlja na zaštitu trgovaca!

Europska komisija je 25. svibnja objavila prijedlog novog e-commerce zakonodavstva koji bi, prema njihovom uvjerenju, pomogao potrošačima i trgovcima iskoristiti potpuni potencijal jedinstvenog digitalnog tržišta u EU. Tim su se prijedlogom obistinili strahovi web...

DOKAZANO: Oznake povjerenja znatno utječu na broj napuštenih košarica

Povjerenje je bez sumnje jedan od najvažnijih faktora na temelju kojeg se potencijalni web kupac odlučuje za kupovinu, odnosno na temelju kojeg se predomišlja o procesu kupovine. Potrošači kupuju kod trgovaca kojima vjeruju, a...
Darko Dujič: Potrošač je postao informiran i razborit

Dobrodošli na Shopper’s Mind – sMind!

sMind popunjava rupe u znanju koje nas dijeli od uspješne budućnosti! Poslovanje se u proteklih deset godina nedvojbeno promijenilo znatno više nego u posljednjih sto godina. Izvanredan razvoj i prodor korisničke tehnologije i interneta prouzrokovao...
sMind-Interview-Dujic-Netokracija

Darko Dujić: Web trgovci usredotočeni samo na cijenu teško će konkurirati

Portalu Netokracija.com nedavno je intervju dao mag. Darko Dujić, izvršni direktor grupacije Ceneje d.o.o., dinamične tvrtke koja upravlja najvećim internetskim portalima za usporednu kupovinu u regiji, ceneje.si, jeftinije.hr, idealno.rs i idealno.ba. U nastavku pročitajte nekoliko zanimljivih isječaka...

ZADNJE OBJAVE