mall.hr

[INTERVJU] Mall.hr: Konkurencija je vrlo jaka!

Web trgovina Mall.hr je na natjecanju Web trgovac godine 2017 osvojila posebnu nagradu stručne komisije, The Shopper’s Mind Committee Award. Razgovarali smo s Petrom Bukovec, voditeljicom marketinga trgovine Mall.hr. pozitivna iskustva razlog su zbog kojeg se kupci vraćaju! Što...
ecommerce platforme

Otkrivamo top 5 ecommerce platformi!

Koju ecommerce platformu upotrebljavate u svojoj web trgovini? Provjerite što koriste vaši konkurenti i upoznajte se s prednostima i manama različitih rješenja! Na raspolaganju imate različite ecommerce platforme za pokretanje web trgovine od kojih svaka...
partypops

[INTERVJU] Partypops.hr: Tajna je u brzoj dostavi!

Web trgovina partypops.hr je na natjecanju Web trgovac godine 2017, najprestižnijem ecommerce natjecanju u regiji, osvojila naziv The Shopper’s Mind Category Award, Gifts & Fun. S Mirelom Hamš suvlasnicom trgovine smo porazgovarali o tome što je...

[INTERVJU] Sonusart.hr: Iskoristite svaku mogućnost za komunikaciju s vašim kupcima!

Nakon završetka natjecanja Web trgovac godine 2017, koje se zaključilo početkom travnja, na 3. konferenciji Ecommerce Day u Zagrebu, razgovarali smo s web trgovinom sonusart.hr kojoj je pripala jedna od dvije glavne nagrade The...

[INTERVJU] Namjestaj.hr: Što je potrebno da te kupci proglase najboljim trgovcem na webu?

5. travnja smo na 3. konferenciji Ecommerce Day u Zagrebu saznali tko su najbolji web trgovci na hrvatskom tržištu. Organizator najtecanja Web trgovac godine 2017 podijelio je 19 prestižnih ecommerce nagrada, a najzvučniji naziv, The Shopper’s Mind Web Champion Award,...

Povećajte prodaju za četvrtinu – email marketingom!

Ne posvećujete se email marketingu jer mislite da nemate vremena za razvoj baze email kontakata? Na račun toga možete izgubiti jako puno novaca, a vaša prodaja može biti i do 25 % niža! Kao što možete...

Jeste li spremni na posjete inspektora?

U medijima se već neko vrijeme piše o novom projektu uvođenja i razvoja sustava praćenja i nadzora e-trgovine u Poreznoj upravi RH (CRO E-COM), vrijednom gotovo 200.000 eura, koji financira EU. Porezna uprava namjerava oblikovati...

Zašto bilježite manje prometa nego ste ga platili?

Događa li vam se često da ne znate objasniti razliku između podataka o plaćenoj usluzi i dobivenih rezultata? Praćenje učinkovitosti i rezultata online oglašavanja bez analitike jednostavno ne ide. Izvori posjetitelja web stranica su toliko raspršeni...

Pitanja kupaca na koja izvrsna web shop stranica mora znati brzo odgovoriti

Kojim se sve detaljima posvetiti prilikom izrade savršenog web shopa možemo pisati na tisuće stranica. Za početak, prođimo zajedno ključne elemente koji čine izvrsnu ecommerce stranicu odgovarajući na pitanja koja kupac postavlja prilikom posjete web shopu. Gdje...

Steknite ključna digitalna znanja – besplatno!

Digitalna prisutnost u punom je zamahu i nužnost današnjeg poslovanja. Ako vas zanima gdje naučiti aktualna znanja, niže navedeni izvori bit će vam od koristi. Samostalno naučite osnove SEO i web analize, oglašavanja na...

ZADNJE OBJAVE