Uvođenje poreza u digitalnu ekonomiju i što to može značiti za web trgovce
Članak je objavljen u tiskanom izdanju magazina Progressive, te ga ovdje također donosimo u cjelosti:
Krajem trećeg mjeseca ove godine, Europska komisija je predložila nova pravila kako bi se osiguralo da se digitalne poslovne aktivnosti...
Velika promjena Facebook news feed-a! Kako će utjecati na oglašavanje?
Facebook je nedavno objavio da će iz news feed-a maknuti oglasne sadržaje kao što su objave tvrtki, brendova i medija. Glavna svrha bi trebala biti veći naglasak na osobnim trenucima koji povezuju korisnike, što...
Ecommerce Day 2017, Zagreb – Prezentacije predavača
ŠTO POTIČE RAZVOJ WEB TRGOVINE U HRVATSKOJ?
Odgovore smo dobili na 3. konferenciji Shopper's Mind Ecommerce Day, koja se je odvijala 5. 4. 2017. u KRAŠ Auditoriumu u Zagrebu.
Shopper’s Mind Ecommerce Day najveći je događaj na području...
[INTERVJU] Darko Dujić: Potrošači su postali informirani i razboriti
Mag. Darko Dujić, izvršni direktor grupacije Ceneje
Kako se internet kupac ponaša danas, a kako prije 20 godina?
Prije nastanka web trgovina imali smo relativno ograničen pristup informacijama kojima su na jedan ili drugi način upravljali...
Shopper’s Mind istraživanje: što je pokazalo prošle godine, a što nam donosi ove? Saznajte...
Zanimaju vas kupovne navike hrvatskih potrošača? Na konferenciji Ecommerce Day 2018 predstavit ćemo nove rezultate najvećeg istraživanja web kupovine u regiji Shopper's Mind. Rezultati su jedinstven način da dobijete uvid u kupovno ponašanje hrvatskih...
[MEET MAGENTO] Dijana Kladar: Kako pravno pripremiti web trgovinu
Na prvoj Meet Magento konferenciji u Hrvatskoj, održanoj 17. i 18. ožujka 2017. u organizaciji osječke ecommerce agencije Inchoo, čuli smo zanimljiva predavanja iz raznih ecommerce područja. Predavanje Dijane Kladar, odvjetnice specijalizirane za ecommerce...
6 ključnih ecommerce trendova u 2018. godini
U ovom članku donosimo 6 globalnih trendova koje stručnjaci najavljuju za ovu godinu. Među njima su tako zvane glasovne kupovine, pretplatničko-prodajni model i personalizacija. U nastavku pročitajte što će u 2018. godini biti odlučujuće za ecommerce!
1. Porast...
Kako ćemo kupovati (online) 2025. godine?
Ako se bavite internet trgovinom zasigurno vas zanima što nas na tom području čeka u budućnosti. Kakav će biti omjer fizičke i online trgovine, kakav će utjecaj donijeti mobilne i nosive tehnologije, što će...
INFOGRAFIKA: Znate li koliki je utjecaj interneta na prodajne rezultate?
8 od 10 korisnika interneta u Hrvatskoj i Sloveniji se samostalno, putem interneta, informira o proizvodima i uslugama koje namjeravaju kupiti. Time smo uvršteni u sam prosjek EU. Jasno je da su potrošači prepoznali...
Još jedan udarac za SEO? Novi Googleov algoritam bit će mobile-first!
2016. smo primijetili nekoliko Googleovih poteza koji su potaknuli nagađanja o učincima tih promjena na organske posjete. Trenutno smo svjedoci još jedne promjene koja se odnosi na optimizaciju web stranica (SEO); Googleov algoritam se mijenja...































![[INTERVJU] Darko Dujić: Potrošači su postali informirani i razboriti Darko Dujič: Potrošač je postao informiran i razborit](https://smind.hr/wp-content/uploads/2016/02/intervju-darko-dujic-324x235.jpg)

![[MEET MAGENTO] Dijana Kladar: Kako pravno pripremiti web trgovinu](https://smind.hr/wp-content/uploads/2017/03/dijana-kladar-324x235.jpg)






