Prodajete li na internetu u pravoj kategoriji?
Znate li koje proizvode hrvatski potrošači najčešće kupuju na internetu? Novi podaci istraživanja internet kupovine Shopper's Mind Hrvatska 2017 otkrivaju koje su kategorije već dosegle online zrelost te od kojih tek možemo očekivati procvat....
Izgradite prepoznatljivost na društvenim mrežama
Društvene mreže preuzele su važnu ulogu u našim životima, ali neke su svejedno popularnije od drugih. Poslovni korisnici smatraju da im društvene mreže omogućuju bržu i jednostavniju komunikaciju s klijentima, korisnicima i potrošačima, a...
Povratak u školu po novom razmišljanje o radu od kuće
Prije svega nekoliko mjeseci teško bi mogli zamisliti današnju realnost, razinu digitalizacije rada i obrazovanja koju smo doživjeli praktički preko noći. Online pretraživanja i kupovine postale su dio svakodnevice naših ciljanih potrošača. Online prodaja...
Kako da vaš uvodni email bude još bolji?
E-mail marketing je učinkovit način za komuniciranje sa strankama, održavanje dobrih odnosa i obavještavanje o novostima. Ako želite ostaviti dobar prvi dojam, pažljivo pripremite uvodni e-mail – prvu elektronsku poruku koju šaljete svojim čitateljima koji...
Kategorija koja je doživjela prijevremenu potražnju
U razdoblju između ožujka i srpnja ove godine, zbog promijenjene stvarnosti kupovine, imali smo priliku primijetiti zanimljiva kretanja potražnje u specifičnim segmentima i kategorijama na . Detaljno poznavanje trendova koji se iznimno brzo prilagođavaju...
Na što trebate paziti kako bi vaša web trgovina (p)ostala profitabilna
Razvoj novih ecommerce rješenja, povećanje broja online kupovina kao i povećanje prelaska broja ljudi iz tradicionalnih u online kupce, obećavajući su znakovi za one koji se žele okušati u web trgovini. Ecommerce nudi izvrsne...
Jesu li kupci zadovoljni uslugama dostave i što žele?
Dostavne usluge kod online kupovine postaju jedan od najvažnijih faktora kupovnog procesa. Kada je riječ o dostavi naručenih proizvoda, očekivanja kupaca su iznimno porasla proteklih godine. Upravo je praktičnost dostave i dostavu po mjeri...
Podaci potvrđuju – zdravi životni stil na vrhu je liste prioriteta domaćih potrošača
Udio online prodaje u kategoriji sporta već nekoliko godina iznadprosječno raste. Potrošači su očito sve više svjesni važnosti zdravog načina života koji uključuje redovitu tjelesnu aktivnost i zdravu prehranu. Aktualni podaci pokazuju da postoji...
Kupci žele jedriti, trčati, kampirati – pomozite im da svoju opremu pronađu na vrijeme!
Ovoga puta za vas smo pripremili zaista sveobuhvatan članak koji nudi uvid u sezonske trendove za kategorije koje su u 2020. godini (u odnosu na 2019. godinu) zabilježile više od 100% rasta potražnje: nautika,...
Hrvati ne škrtare na zimskoj sportskoj opremi, posebice dječjoj skijaškoj opremi, no kupuju pametnije...
U posljednjim danima godine, potrošači kreću u posljednji online lov na dobre ponude za opremu i odjeću koja im je potrebna za zimsku zabavu na snježnim padinama ili klizalištima. Podaci Jeftinije.hr pokazuju kako je...