Prodajete li na internetu u pravoj kategoriji?

Znate li koje proizvode hrvatski potrošači najčešće kupuju na internetu? Novi podaci istraživanja internet kupovine Shopper's Mind Hrvatska 2017 otkrivaju koje su kategorije već dosegle online zrelost te od kojih tek možemo očekivati procvat....
5_načina_kako_povecati_prodaju

5 trikova kako povećati prodaju

Marketing i prodaja vrlo su povezani s ljudskom psihologijom, te vrlo jednostavno možete upotrijebiti nekoliko osnovnih trikova koji će uvjeriti ljude da kupe upravo u vašoj web trgovini. U nastavku pročitajte 5 načina koji...
Znate li koliko konkurenata u vasem sektoru vec prodaje na internetu

Znate li koliko konkurenta u vašoj branši već prodaje na internetu?

Broj trgovina koje kao jedan od prodajnih kanala koriste internet brzo raste, ali ipak postoje velike razlike kada promatramo prema pojedinim sektorima i veličini tvrtke. Provjerite kako se na tržišne promjene odaziva vaša konkurencija...

Kako prodati milenijalcima, a kako baby boom generaciji?

Bez obzira na to prodajte li na internetu ili u klasičnim prodajnim kanalima zasigurno ste opazili da se kupovne navike među različitim generacijama potrošača uvelike razlikuju. Koja je vaša ciljna skupina? Jesu li to...

[NE PROPUSTITE] U tijeku je sezona za prodaju bazena i opreme za kampiranje! Znanjem...

Prodajete bazene i/ili opremu za kampiranje? Pripremite se na vrijeme jer to vrijeme je tu. U ovom članku otkrivamo kada je pravo vrijeme da povećate prodaju i „ulovite“ kupce na vrijeme. Saznajte kako biti...

INFOGRAFIKA: Koji oblici promocije su najučinkovitiji u povećanju prodaje?

Kao trgovce, sigurno vas zanima kako različiti oblici poticanja prodaje, poput oglašavanja, PR sadržaja, direktnog marketinga i promocije na mjestu prodaje, utječu na odluke o kupovini (online) kupaca. Odgovore nudi istraživanje Shopper's Mind –...

[TrendKiwi] U trenutku vala vrućine očekujemo 5-struko povećanje zanimanja za klime!

Na portalu Shopper's Mind - sMind od sada možete pratiti rubriku TrendKiwi koja vam donosi uvid u trendove sezonskih skupina proizvoda. U očekivanju prvog ovogodišnjeg vala vrućine koji nam dolazi ovog tjedna, pripremili smo analizu online pretraživanja...

Mogu li gameri iznenaditi web trgovce?

Višak slobodnog vremena proteklih mjeseci potrošači su odlučili provesti na različite načine. Neki su u prestanku uobičajenih aktivnosti i promjeni obrazaca ponašanja, uključujući i onih vezanih za kupnju, vidjeli izvrsnu priliku za osoban rast...

Potražnja za školskim priborom u svakom će trenutku početi strelovito rasti!

U kratkom roku će, u skladu s godišnjim trendom kupovnog ponašanja potrošača, potražnja za školskim priborom početi rasti. Stoga smo vam na Jeftinije.hr, najvećoj platformi za online kupovinu u regiji, pripremili prognozu kupovnog ponašanja...
udio-ecommercea

Udio ecommerca u maloprodaji možda je dva puta veći od općenitih pretpostavki!

Najnoviji izračuni američke firme Inflection Capital Management koji su sažeti na portalu axios.com, pokazuju da je prodaja u web trgovinama u 2017. možda čak dva puta veća od općenitih ocjena koje navode različiti izvori. Podatak da...

ZADNJE OBJAVE