Znate li što potrošači kupuju i što vi nemate?
Izvanredan razvoj i prodor korisničke tehnologije te interneta prouzrokovao je temeljne promjene u suvremenom poslovnom svijetu. Za odgovarajuće praćenje novih trendova treba vam pravo znanje!
U grupaciji Ceneje d.o.o. detaljno proučavamo potrošačke navike već...
Kako da vaš uvodni email bude još bolji?
E-mail marketing je učinkovit način za komuniciranje sa strankama, održavanje dobrih odnosa i obavještavanje o novostima. Ako želite ostaviti dobar prvi dojam, pažljivo pripremite uvodni e-mail – prvu elektronsku poruku koju šaljete svojim čitateljima koji...
Potražnja roditelja otkriva dječje želje!
Bliže nam se jesenski mjeseci i pred vratima su novi sezonski trendovi koje redovito pratimo na – najvećoj platformi za usporednu kupovinu u regiji.
Uvid u trendove sezonskih robnih marki i prognoza zanimanja potrošača...
Istraživanje pokazalo da ¾ hrvatskog stanovništva kupuje putem interneta
Geopost je sedmu godinu za redom proveo istraživanje E-shopper barometar na bazi od 36.000 intervjua obavljenih online u 22 europske i 9 zemalja izvan EU. Ovogodišnje istraživanje donosi važne informacije o razvoju e-trgovine i...
[INFOGRAFIKA] Rast učestalosti online kupovine u Hrvatskoj
U infografici prikazanoj niže možete pogledati rast učestalosti online kupovine u Hrvatskoj protekle dvije godine. U 2016. je na mjesečnoj razini kupovalo čak 33 % korisnika interneta, a barem jedno iskustvo s online kupovinom ima...
[NE PROPUSTITE] U tijeku je sezona za prodaju bazena i opreme za kampiranje! Znanjem...
Prodajete bazene i/ili opremu za kampiranje? Pripremite se na vrijeme jer to vrijeme je tu. U ovom članku otkrivamo kada je pravo vrijeme da povećate prodaju i „ulovite“ kupce na vrijeme. Saznajte kako biti...
Upalite na vrijeme – prije nego majstori roštilja krenu u akciju!
Temperature su vrlo visoke, dani dugi i sunčani, a zbog posljednjih smo godina spremniji nego ikad vrijeme provoditi na otvorenom u odličnom društvu. Svim obožavateljima roštilja nisu samo prvomajski praznici razlog da postave i...
[ISTRAŽIVANJE SHOPPER’S MIND] Iznimno povećanje učestalosti internet kupovine u Hrvatskoj i Sloveniji
Novi podaci najvećeg istraživanja online kupovine u regiji, Shopper’s Mind 2017, predstavljeni na konferenciji Ecommerce Day 2017, otkrivaju sličnosti i razlike među hrvatskim i slovenskim internet kupcima i donose jedinstveno znanje za web trgovce na oba...
[NOVO] Baymard Institute dokazao da oznake povjerenja značajno utječu na ponašanje vaših kupaca!
Nedavno su javnosti predstavljeni zanimljivi nalazi ovogodišnjeg istraživanja instituta Baymard koji je obuhvatio 1044 američkih korisnika interneta te između ostalog provjerio razloge napuštanja košarica u posljednjoj fazi kupovine. Podaci pokazuju da web trgovci na...
Koliko vremena treba kupcu od posjete web trgovini do krajnjeg koraka online kupnje?
Prilikom online kupovine, rijetko se dogodi da kupac odmah nakon pronalaska željenog proizvoda obavi kupovinu. Od prve posjete web trgovini do krajnjeg koraka kupnje prođe neko vrijeme i, prema rezultatima najnovijih istraživanja, vremenski odmak...