sMind-sto-kupuju-online-kupci-kod-konkurencije

Znate li što potrošači kupuju i što vi nemate?

Izvanredan razvoj i prodor korisničke tehnologije te interneta prouzrokovao je temeljne promjene u suvremenom poslovnom svijetu. Za odgovarajuće praćenje novih trendova treba vam pravo znanje! U grupaciji Ceneje d.o.o. detaljno proučavamo potrošačke navike već...
Znate li koliko konkurenata u vasem sektoru vec prodaje na internetu

Znate li koliko konkurenta u vašoj branši već prodaje na internetu?

Broj trgovina koje kao jedan od prodajnih kanala koriste internet brzo raste, ali ipak postoje velike razlike kada promatramo prema pojedinim sektorima i veličini tvrtke. Provjerite kako se na tržišne promjene odaziva vaša konkurencija...
hrvatski-vs-slovenski-web-kupci-2016

Provjerite po čemu su hrvatski web kupci drugačiji od slovenskih!

Istraživanje Shopper's Mind, kojeg partnerski provode grupacija Ceneje i istraživačka agencija Valicon, ove je godine od siječnja do ožujka, na uzorku od 4,436 hrvatskih online potrošača, proučavalo najnovije trendove u njihovim posljednjim kupovinama. Prisutni ste...
jeste li medu 19 posto tvrtki koje prodaju na webu-696x494

Više od 19% hrvatskih tvrtki prodaje na webu! Jeste li među njima?

U Hrvatskoj neupitno raste broj tvrtki koje koriste internet kao jedan od kanala prodaje, a tijekom 2015. premašili smo u tome i europski prosjek. Novoj situaciji na tržištu treba se brzo prilagoditi inače nećete...
Darko Dujič: Potrošač je postao informiran i razborit

[INTERVJU] Darko Dujić: Potrošači su postali informirani i razboriti

Mag. Darko Dujić, izvršni direktor grupacije Ceneje Kako se internet kupac ponaša danas, a kako prije 20 godina? Prije nastanka web trgovina imali smo relativno ograničen pristup informacijama kojima su na jedan ili drugi način upravljali...
predstavljamo vam brand sMind

Shopper’s mind: poslovna inteligencija na dohvat ruke

Početkom 2016, u grupaciji Ceneje, predstavili smo vam novi brand poslovne inteligencije Shopper's Mind – sMind koji predstavlja inicijativu grupacije za promociju i razvoj znanja u e-commerce području. Što znači sMind? sMind skraćenica je fraze „shopper's...

ZADNJE OBJAVE