Kako učinkovito koristiti portale za usporednu kupovinu za povećanje prodaje vašeg web shopa

Prema izvještaju Europske komisije (EK), portale za usporednu kupovinu (engl. Price comparison engines) koristi 74% europskih potrošača, a 35% njih je iste koristilo za svoju primarnu odluku o kupovini. Prema podacima istraživanja Shopper’s Mind...
rast učestalosti online kupovine

[INFOGRAFIKA] Rast učestalosti online kupovine u Hrvatskoj

U infografici prikazanoj niže možete pogledati rast učestalosti online kupovine u Hrvatskoj protekle dvije godine. U 2016. je na mjesečnoj razini kupovalo čak 33 % korisnika interneta, a barem jedno iskustvo s online kupovinom ima...

Znate li iskoristiti online prisutnost za povećanje prihoda?

Sve više poduzeća iskorištava mogućnosti koje nudi prisutnost na internetu i e-commerce, kako unutar, tako i izvan nacionalnih granica. Prema podacima Europske komisije, broj hrvatskih poduzeća koja prodaju putem interneta je tijekom 2015. premašio i...

[TrendKiwi] Vrhunac potražnje za zimskim gumama! Donosimo uvid u najtraženije veličine guma i brandova...

TrendKiwi analize donose uvid u trendove sezonskih skupina proizvoda i prognoze ponašanja potrošača za jednostavnije planiranje prodajnih i oglašivačkih aktivnosti. Na vodećem hrvatskom portalu za usporednu kupovinu, jeftinije.hr, smo tik pred vrhunac sezone pripremili analizu kupovnog...

[NOVO] Baymard Institute dokazao da oznake povjerenja značajno utječu na ponašanje vaših kupaca!

Nedavno su javnosti predstavljeni zanimljivi nalazi ovogodišnjeg istraživanja instituta Baymard koji je obuhvatio 1044 američkih korisnika interneta te između ostalog provjerio razloge napuštanja košarica u posljednjoj fazi kupovine. Podaci pokazuju da web trgovci na...

Web trgovci i oglašivači, ne zaboravite na potrošače starije od 45 godina!

U planiranju oglašavanja i prodajnih aktivnosti često zaboravljamo na demografsku skupinu potrošača iznad 45 godina, koja također značajno utječe na različite sektore. Nazivamo ih digitalnim imigrantima koji su odrastali bez interneta, ali su zbog praktičnosti brzo...

Na koje se starosne skupine potrošača trebate usredotočiti?

Ako se bavite web prodajom, vjerojatno već dobro znate da je za uspješno poslovanje ključno ispravno definiranje ciljnih skupina. Podaci istraživanja kupovnih navika Shopper's Mind 2016 pomoći će vam u planiranju poslovne strategije i...

Pet e-commerce indikatora koji nas uvrštavaju iznad prosjeka EU

Uspoređujući se s ostalim državama članicama EU, često nismo svjesni da smo na nekim područjima vrlo razvijeni. Stoga smo pregledali rezultate istraživanja Digital Agenda Scoreboard kojeg provodi Europska komisija i koje je ponudilo detaljan uvid u...
online-rast-modne-industrije

Modna industrija – najbrže rastući ecommerce sektor

Početkom ove godine, Ecommerce Foundation javnosti je prezentirala zanimljive podatke ecommerce benchmark istraživanja provedenog na uzorku 1068 kompanija. Usredotočit ćemo se na online stopu rasta (ukupan broj online narudžbi upućen vašoj tvrtki podijeljen s...

Natrag u školu! – jedna od najvažnijih sezona u djelatnosti trgovine

Tik pred vrhuncem potražnje školskog pribora pripremili smo pregled kupovnog ponašanja hrvatskih potrošača i zaključke usporedili s analizom američkog tržišta koje je objavio portal Hubspot. U nastavku provjerite neke od ključnih podataka kojima morate...

ZADNJE OBJAVE