Na što trebate paziti kako bi vaša web trgovina (p)ostala profitabilna

Razvoj novih ecommerce rješenja, povećanje broja online kupovina kao i povećanje prelaska broja ljudi iz tradicionalnih u online kupce, obećavajući su znakovi za one koji se žele okušati u web trgovini. Ecommerce nudi izvrsne...

[GO DIGITAL] Darko Dujić: 5 smjernica kako se nositi s digitalnom transformacijom

14. veljače na prvom seminaru iz ciklusa Go Digital održalo se predavanje Digitalna realnost i trendovi Google na kojem su se predstavili mag. Darko Dujić iz Ceneje i 3 Google stručnjaka: Tina Radojkovič, Lenart Celar i Metka Svetlin. Desetljeće promjena i...

(Online) kupovina proizvoda svakodnevne potrošnje – prilika za trgovce

Digitalna transformacija zadnjih godina potpuno mijenja navike kupovanja. Dinamika širenja online trgovine je u nekim kategorijama revolucionarna, u drugima ide polako ali sigurno - među potonjima su najzanimljiviji proizvodi svakodnevne, odnosno široke potrošnje. Kako se mijenjaju...

Koliko vremena treba kupcu od posjete web trgovini do krajnjeg koraka online kupnje?

Prilikom online kupovine, rijetko se dogodi da kupac odmah nakon pronalaska željenog proizvoda obavi kupovinu. Od prve posjete web trgovini do krajnjeg koraka kupnje prođe neko vrijeme i, prema rezultatima najnovijih istraživanja, vremenski odmak...

DOKAZANO: Generacije X, Y i Z se uvelike razlikuju prema kupovnim navikama!

Nedavno Shopper's Mind 2016 istraživanje koje je u studenom prošle godine provedeno na 5.352 slovenskih korisnika interneta otkrilo je zanimljive razlike u kupovnom ponašanju različitih generacija slovenskih potrošača – pripadnika tzv. baby boom generacije...

Kako će se u ovoj godini mijenjati navike potrošača?

Novo istraživanje međunarodne organizacije Pricewaterhousecoopers (PwC) o kupovnim navikama u 2016., otkriva 5 važnih trendova s kojima se moraju upoznati svi koji se bave trgovinom bilo u online ili fizičkim kanalima: 1. Rast učestalosti online...

Kako učinkovito koristiti portale za usporednu kupovinu za povećanje prodaje vašeg web shopa

Prema izvještaju Europske komisije (EK), portale za usporednu kupovinu (engl. Price comparison engines) koristi 74% europskih potrošača, a 35% njih je iste koristilo za svoju primarnu odluku o kupovini. Prema podacima istraživanja Shopper’s Mind...
rast učestalosti online kupovine

[INFOGRAFIKA] Rast učestalosti online kupovine u Hrvatskoj

U infografici prikazanoj niže možete pogledati rast učestalosti online kupovine u Hrvatskoj protekle dvije godine. U 2016. je na mjesečnoj razini kupovalo čak 33 % korisnika interneta, a barem jedno iskustvo s online kupovinom ima...

Znate li iskoristiti online prisutnost za povećanje prihoda?

Sve više poduzeća iskorištava mogućnosti koje nudi prisutnost na internetu i e-commerce, kako unutar, tako i izvan nacionalnih granica. Prema podacima Europske komisije, broj hrvatskih poduzeća koja prodaju putem interneta je tijekom 2015. premašio i...

[TrendKiwi] Vrhunac potražnje za zimskim gumama! Donosimo uvid u najtraženije veličine guma i brandova...

TrendKiwi analize donose uvid u trendove sezonskih skupina proizvoda i prognoze ponašanja potrošača za jednostavnije planiranje prodajnih i oglašivačkih aktivnosti. Na vodećem hrvatskom portalu za usporednu kupovinu, jeftinije.hr, smo tik pred vrhunac sezone pripremili analizu kupovnog...

ZADNJE OBJAVE