[NOVO] Baymard Institute dokazao da oznake povjerenja značajno utječu na ponašanje vaših kupaca!

Nedavno su javnosti predstavljeni zanimljivi nalazi ovogodišnjeg istraživanja instituta Baymard koji je obuhvatio 1044 američkih korisnika interneta te između ostalog provjerio razloge napuštanja košarica u posljednjoj fazi kupovine. Podaci pokazuju da web trgovci na...

Web trgovci i oglašivači, ne zaboravite na potrošače starije od 45 godina!

U planiranju oglašavanja i prodajnih aktivnosti često zaboravljamo na demografsku skupinu potrošača iznad 45 godina, koja također značajno utječe na različite sektore. Nazivamo ih digitalnim imigrantima koji su odrastali bez interneta, ali su zbog praktičnosti brzo...

Na koje se starosne skupine potrošača trebate usredotočiti?

Ako se bavite web prodajom, vjerojatno već dobro znate da je za uspješno poslovanje ključno ispravno definiranje ciljnih skupina. Podaci istraživanja kupovnih navika Shopper's Mind 2016 pomoći će vam u planiranju poslovne strategije i...

Pet e-commerce indikatora koji nas uvrštavaju iznad prosjeka EU

Uspoređujući se s ostalim državama članicama EU, često nismo svjesni da smo na nekim područjima vrlo razvijeni. Stoga smo pregledali rezultate istraživanja Digital Agenda Scoreboard kojeg provodi Europska komisija i koje je ponudilo detaljan uvid u...
online-rast-modne-industrije

Modna industrija – najbrže rastući ecommerce sektor

Početkom ove godine, Ecommerce Foundation javnosti je prezentirala zanimljive podatke ecommerce benchmark istraživanja provedenog na uzorku 1068 kompanija. Usredotočit ćemo se na online stopu rasta (ukupan broj online narudžbi upućen vašoj tvrtki podijeljen s...

Natrag u školu! – jedna od najvažnijih sezona u djelatnosti trgovine

Tik pred vrhuncem potražnje školskog pribora pripremili smo pregled kupovnog ponašanja hrvatskih potrošača i zaključke usporedili s analizom američkog tržišta koje je objavio portal Hubspot. U nastavku provjerite neke od ključnih podataka kojima morate...

[FMCG] Otkrivamo kako potrošači kupuju proizvode svakodnevne potrošnje!

Trgovinu proizvodima svakodnevne potrošnje u posljednje vrijeme karakterizira posebna dinamika. Na portalu Shopper's Mind – sMind nedavno smo objavili usporedbu kupovnih navika hrvatskih i slovenskih potrošača, a u ovom ćemo članku analizirati neke od ključnih...

Ove godine očekujemo 12-postotni rast prihoda od web trgovine!

Udruženje Ecommece Europe koje predstavlja više od 25.000 europskih tvrtki s područja web trgovine je nedavno predstavilo novo izvješće European B2C E-commerce 2016. Podaci su otkrili da se prihod od web trgovine u 2015...
Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice

Poduzimate li sve kako bi smanjili stopu napuštanja košarice?

Koliko dobro pretvarate posjetitelje vašeg web shopa u kupce? Znate li razloge zbog kojih vaši posjetitelji napune košaricu proizvodima u jednom trenutku, a koji trenutak kasnije odu kao da ih nikada nije ni bilo?...

[USPOREDBA HR – SLO] Hrvati istražuju ponudu svakodnevnih proizvoda čak nekoliko dana prije kupovine

Kupovne navike potrošača se znatno razlikuju prema pojedinačnim skupinama proizvoda. Kategorija koja je u mnogočemu specifična je kategorija prehrambenih proizvoda kod koje većina kupaca još uvijek želi fizički kontakt i brzu dostavu. Posljedično, udio...

ZADNJE OBJAVE